Bauhaus - "Press The Eject And Give Me The Tape" (1982) (druga płyta)
«1990-02-19»
Romantycy Muzyki Rockowej
Komentarz
płytę nadano z kompaktu
Audycja dzięki
Wojtek Rojewski - data
Wojtek Rojewski - komentarz
Vampirek - komentarz - treści komentarzy
Wojtek Rojewski - opis
AkoBe - opis - szczegółowy opis
chaos_man - pochodzenie
Marek Ochocki - pochodzenie
Opis
1. Bauhaus - Dark Entries
2. Bauhaus - Terror Couple Kill Colonel
3. Bauhaus - Double Dare
4. Bauhaus - In the Flat Field
5. Bauhaus - Hair of the Dog
6. Bauhaus - Of Lillies And Remains
7. Bauhaus - Waiting For The Man
8. Komentarz Tomasza (niekompletny, brak początku i końcówki)
(...) wszystkie informacje o wszystkich utworach: "In The Flat Field" - "Na płaskim polu"; "Rosegarden Funeral Of Sores" - "Grzebanie smutków w różanym ogrodzie", utwór Johna Cale'a; "Dancing" - "W tańcu"; "The Man With The X-Ray Eyes" - "Człowiek o rentgenowskich oczach"; "Bela Lugosi's Dead" - "Bela Lugosi nie żyje"; "The Spy In The Cab" - "Szpieg w taksówce" albo "Część tablicy rozdzielczej samochodu"; "Kick In The Eye" - "Kopnięcie w oko"; "In Fear Of Fear" - "W strachu przed strachem"; "Hollow Hills" - "Wydrążone wzgórza"; "Stigmata Martyr", czyli "Męczennik stygmatów". Te utwory były przed tygodniem. Dzisiaj: "Dark Entries" - "Mroczne wejścia"; "Terror Couple Kill Colonel" - "Para terrorystów zabija pułkownika"; "Double Dare" - "Podwójne wyzwanie"; "In The Flat Field" - "Na płaskim polu" raz jeszcze, w nieco innej wersji z innego koncertu; "Hair of the Dog" - "Kac moralny", jak zasugerowała autorka naszej rozprawki, którą za tydzień będziemy znowu we fragmentach przypominać; "Of Lillies And Remains" - "O liliach i tym co zostało" oraz "Waiting For The Man" - "Czekając na człowieka" - to jest utwór Lou Reeda z kolei, tutaj w wykonaniu grupy Bauhaus tylko zaadoptowany przez ten zespół do jego potrzeb. I teraz wszystkie informacje skąd te utwory, z jakich koncertów, może najpierw zajmiemy się koncertami. Ponieważ, jak mam nadzieję, Państwo już sobie wszystko zanotowali, to pierwszy, drugi, piąty i dziewiąty zostały zarejestrowane w Londynie, w miejscu które nazywa się The Old Vic, dokładnie 24 lutego roku 1982. Utwory trzeci, szósty, siódmy, ósmy, dziesiąty i jedenasty w Liverpoolu, w The Royal Court Theatre, 31 października '81 roku. Utwór czwarty w Hammer Smith Hammersmith Palais w Londynie, 9 listopada '81 roku. Utwory dwunasty, trzynasty, czternasty, piętnasty i szesnasty w Paryżu, w miejscu które nazywa się Le Rose Bonbon. A utwór 17 w Manchesterze, w miejscu które nazywa się Fagins, 28 października roku '81 i co najśmieszniejsze w tym utworze gościnnie wystąpiła Nico. Wprawdzie nie bardzo ją tam słychać, no ale jest. I teraz te utwory dodatkowe, bo jedenaście kompozycji, od pierwszej do jedenastej, to płyta analogowa "Press The Eject And Give Me The Tape". Utwór dwunasty pochodzi z singla "Spirit", jest to jego druga strona. Utwory trzynasty i piętnasty pochodzą z takiego śmiesznego singla, który nazywał się "Satori in Paris" i ten singiel był dołączony do albumu jako dodatek po prostu, za darmo do kilku pierwszych egzemplarzy. Następnie utwór czternasty pochodził z drugiej strony maksisingla, nie singla, ale maksisingla "Lagartija Nick". Utwór szesnasty nigdzie wcześniej nie był publikowany, tylko tutaj się znalazł, zresztą pochodził z tego samego koncertu w Paryżu. A utwór siedemnasty, ostatni znalazł się oryginalnie na wersji maksisinglowej utworu "Ziggy Stardust". Proszę Państwa, i to w zasadzie (...)
9. Bauhaus - Party Of The First Part
11. Bauhaus - Watch That Grandad Go
12. Komentarz Tomasza (niekompletny, brak początku i końcówki)
(...) The First Part, "Spirit" i "Watch That Grandad Go". Cała reszta tej płyty, a właściwie cały jej początek, zasadnicza jej treść, 45 minut muzyki, za tydzień (...)
Płyty wykorzystane w ramach audycji
Bauhaus - Press the Eject and Give Me the Tape (1982)
Bauhaus - The Sky's Gone Out (1982)